Friday, March 4, 2011

Jimnasium

Inilah aktiviti aku time break yang panjang pada tengahari jumaat. Abiskan masa join aerobik ((KBS, Putrajaya)) itu pun kalau tak ada hal lah. tapi seboleh2nya aku nak pastikan segala hal2 dilaksanakan selain hari jumaat. sayang sangat rasanya kalau ketinggalan.



Selain daripada aerobik, ada gak beberapa kemudahan yang telah disediakan. Terpulanglah pada kiter nak join aerobik or guna kemudahan yang ada.


Selalu aku with fren akan join aerobik. dont worry instruktor semua sporting then tak lah push sangat if memang tak boleh tapi must try first.

Me with linda & syeda

selalu datang tak sempat nak take picture. ari nie settle aerobik ngan keadaan masih berpeluh2 lagi sempat gak. ari nie syeda join sama, selalu aku ngan linda jer setelah beberapa kawan ku yang lain masing2 dah tarik diri. huhuhuhuhu :(

tak lepaskan peluang possing

masih berpeluh2 muka aku
berkilatnya muka ngan peluh. dah makin bulat kan so kenalah rajin2 tuk ke jim. selepas anak dua nie rasanya makin tembam @ cute plak.

Note : membership fee RM30 a month
" senang sungguh tuk naik tapi apasal lah susah sangat nak turun berat badan nie"


Photobucket

0 comments:

Post a Comment