Sunday, February 27, 2011

mAnDi @ SuNgAi CoNgKak

bersama keluarga dan keluarga sebelah mertua adik aku, kami plan mandi manda di hulu langat selangor. asalnya hendak ke Agrotek tapi malangnya dah penuh dengan tempahan sekolah, so melenconglah ke sungai congkak.

sama jer antara dua tempat tue, ada sungai yang penting nak mandi, cuma sungai congkak nie banyak batu tak syok cikit kalau nak bandingkan ngan agrotek tue. cantik n selesa selepas di majukan. tak apalah after nie kena booking awal.









(( atuklah join mandi sama2 ngan harits & farish ))


yang bestnya kedua2 hero aku seronok dapat mandi sungai. sampaikan semua family lain dah balik tinggal family aku je, masih tak puas gak mereka mandi. sampai kan kena umpan nak main bowling barulah si abang nak balik. ikutkan time tue masih awal lagi, tapi abah aku nak singgah kat hot spring kenalah pujuk jugak mereka balik.










~ singgah sekejap di Hot Spring before balik umah ~ ((depan IKBN Hulu Langat))
sempatlah posing posing cikit sementara tunggu mama & abah aku merendam kaki kat air panas.


mama & abah @ hot spring

adek busy membebel time nie :D

apa lah yang dipandang si adek nie

adek dah penat + mengantuk

pic nie harits snap


~ farish bersama pak ngah & mak ngah (untie illa) ~



Photobucket


0 comments:

Post a Comment